alyaannesi Pollyn- çok teşekkür ederim. Evet sütüm var ama ne olur ne olmaz diye doktorum mamada verelim en azından daha çabuk geçsin diye. Evet bizde dediğiniz gibi besigine ışık koyuyoruz. Suyuna altın koyduk inşallah biran önce duzelir. Çok korkuyorum
Eslem45 alyaannesi benım bebegım bır gunluk ken sarılıgı 18 lerde yatırdılr bır hafta boyunca düsmedı ên son nedeni arastırıldı idrar yolu enfeksiyonu cıktı hala antibiyotık alıyor küvezde 11 gundur yatıyor