umaydilara biz eşimle karar almıştık yatağınızda yapmayacak diye oda yaptık ona daha doğmadan ama gel gör ki ilk 20 gün beraber yattık üçümüz oğlumuz ortamizda yattı hep şimdi yatak odasına küçük bir beşik altın hamak tarzında onda yatıyor tabiki arada ortamiza alıyoruz baba gidince oğlum koynumda ama 40 imiz çıkınca odasında yatacak paşa odasına ve yatağına alışması lazım diye düşünüyorum çünkü sonra ayırması çok zor oluyor