umaydilara 4,5 aylık olana kadar aynı odada o beşiğinde biz yatağımzda ayrı yattık. sonra kendi odasına geçşrdşm yaklaşık 1 haftadr kendi odasıda beşiğinde rahat rahat uyuyor gece de max 2 defa emzirmeye kalktgım için sorun olmuyor. ben aynı yatakta onu ezerim korkusu yaşadıgım için anca oynaşırken uyku öncesi yatağıma aldım☺️