LiTeraRy doktoruma sordum canım. Hem çocuk doktoru hem kadın doğum. Hamileyken de şarap a 1 kadehi geçmeyecek kadar izin vermişti. Hamileyken içmedim. Ama emzirirken içtim. 2 yılda toplam 4.5 defa falan içtim. Sağıp dökmedim sütümü. Gerek yok demişti çocuk doktorumuz. Ama tabi tek seferde 1 kadeh’e izin veriyorlar ve oda sadece kırmızı şarapa