Seldabi ağlamıyorsa sorun haline getirme CANIM sıkma kendini sende anlıyorum seni aynı şeyleri yaşadım ama benimki fena ağlıyordu normalde de susmuyor zaten biz 4 aylık olduk geçirdim şükür ama ne çektim varya denemediğim şey kalmadı her gün 3 4 defa ılık zeytinyağı ile poposunu zeytinyağı ile ovuyorduk zeytinyağı içirdim nane kimyon erik suyu neler neler