Gulaybagay benimkide oyle canim enfazla 5gun yapmamusligi var
Ama ben mudahale etmiyorum hic
Doktor oyle dedi. İkiniyor kizariyor ama kendisi yapmayi ogrendi. Artik 2gune falan dustu kaka yapma suresi. Bazen 1gumdede yapiyor. Doktor norml diyor bagirsaklari popoyu muayene etti sorun yok dedi. Zamanla duzelecekmis insallah. Endise etme
Karni sis atesi yok kusmuyorsa sorun teskil etmezmis