AselimmmDurum emziriyorsanız baharat kimyon var ya bir çay bardağına kimyon baharatı bi silme tatlı kaşığı koyun kaynamış sıcak suyu koyun 5 dk demlensin sonra için kokusu tadı çok iğrenç ama hem bebeği rahatlatıyor sütünüzden ona geçiyor hemde gaz problemi kalmıyor , birde hummana kimyonlu rezene çayı var ondan alıp tüketin ben ilk 4 ay bu kullandıklarımın çok yararını gördüm birde bebeğe loş bi ortam hazırlayın eğer mümkünse aydınlık olmasın çok fazla , birde ne olur stres etmeyin en çok hisseden bebeklerimiz , rabbim kolaylık versin sevgiler 🌹