Deletedmom20 Elizan28 yatamıyorum ki kuzum göğüslerim küçük benim uzanmiyo minnakima. Deneyim diyorum 1 dk da pes.ediyorum mecbur çünkü üstüne dusucem resmen ağzına koyacam.diye memeyi😥 o yuzden.hep oturur pozisyonda emzirmek çok.yoruyo
Tuba8406 Deletedmom20 bu saatte ayaktasın dimi sende? Gaz bitiyor atak oluyor o bitiyor dis oluyor hep atak var zaten 1 saattir uyumuyor benimkide diren diren
Tuba8406 Arassim ben artık atlattım canim o aşamaları yatarakta emzirebiliyorum amuda kalkiyoruz hatta 😋gece ozellikle hic kaldırmıyorum yanima alıyorum uzanip emzirip yerine yatiriyorum gazimiz filanda bittigi icin
Annesininprensesi Elizan28 yatarak emzirmeyin kulakları ağrır diyorlar ya hatta kaynanam ciğerlerine süt kaçar diyor 😂 ama sabahları uyanamadığım için mecbur yatarak emziriyorum ☺️
Oglumvebennnnnnn Üşeniyorum yalan mı söyleyeceğim hatta keşke erkeklerde olsa da erkekler emzirse diye hayal kuruyorm 😖
Burcutuna Siz dua edin emiyor bebeğiniz sizi benim bebeğim beni reddediyor bütün günüm sağmak ve yıkamakla geçiyor pompayı hrtan hazır bulundurmam gerekiyor yoksa krize giriyor keşke beni emsede ben bunlara razıyım 😢