Ysfbuszfr Deletedmom20 Bebeginiz kaç aylık bilmiyorum ama başlarda bende kucağımdayken uyuyodum içim geçiyordu resmen 🙈
Tuba8406 Deletedmom20 gececek bunlar ben ilk günlerde basimda birinin beklemesini isterdim uyurumda bebege bisey olur diye iciniz geciyor resmen uyukluyordum. Ama suanda amuda kalkiyoruz oglumla emerken 5.5 aylik oldu :))
Ebruege01 Bende acaip susuyorum.. nasıl bi susuzluk hissi emzirirken dilim damağım kuruyo enerjim bitiyo üşenmiyorum 4.5 aylığız artık alıştım😊 oyunlar yapmaya başladık dokunma hissi gelişti göğsümü okşuyo cimcikliyo bide bana bakıp gülüyo bunları yaparken 😃 Deletedmom20
Deletedmom20 Ysfbuszfr canım 6 aylik oldu ama kendisi bırakmıyor yalancı emzik.niyetine kullaniliyorum oglum.tarafindan resmen
kayracanim Üşenmek değilde uzun sürmesi yoruyo :/ kamburum cıktı zorla cekiyorum doyup da kendi cekildiğini hatırlamıyorum hiç
Deletedmom20 kayracanim aynen benim oglusla hic kendi.birakmaz ben çekiyorum.mecbur hah.simdi dalmıştır Bayadr memede diyorum.bi cekiyorum agliyo.orda kalacak paşa
Dlbrkckkya kayracanim bende öyle hiç kendi bırakmıyor bu sefer de vicdan yapıyorum 😭 ama sırt ağrılarıma artık dayanamıyorum 🙈
Ysfbuszfr Deletedmom20 Oğlum 5 aylık ama bazen 5 bazen 10 dk emiyo zaten olduğu yerde duramıyo emerken 🙈 öyle kullanması kötü olmuş tabi emzik emmiyomu ki
Deletedmom20 Ysfbuszfr emmiyo canım maalesf iste o zoruma gidiyo ya söyle güzelce güçlü doymak icin corp corp diye emse neyse. Sadece ucunu emiyo yani emmiş olmak icin bi nevi oyun 😂
Ysfbuszfr Deletedmom20 Ay fena alışmış ozaman 🙈 birakmasada yinede biraktir zamanla alışır heralde bilemedimki emzik tutmayan çocuk zor oluyo yeğenlerimden biliyorum Allah yardım etsin 😊🌸
Deletedmom20 Dlbrkckkya Bende vicdan yaptim.cok ama.yapmasak daha iyi çünkü kendisi bırakmadığı icin biz çekmek zorunda kalıyoruz sonucta o şekilde yasayamayiz.
Dlbrkckkya Deletedmom20 evet orası öyle ama annelik bambaşka bi duyguymuş kesinlikle yaşanmadan anlaşılmıyormuş. Benim oğlum bunu resmen tescilleye tescilleye gösterdi bana ❤️ Sağlıklı huzurlu olsunlar da bu günleri Emin’im çok özleyeceğiz💐
Deletedmom20 Elizan28 yatamıyorum ki kuzum göğüslerim küçük benim uzanmiyo minnakima. Deneyim diyorum 1 dk da pes.ediyorum mecbur çünkü üstüne dusucem resmen ağzına koyacam.diye memeyi😥 o yuzden.hep oturur pozisyonda emzirmek çok.yoruyo
Annesininprensesi Elizan28 yatarak emzirmeyin kulakları ağrır diyorlar ya hatta kaynanam ciğerlerine süt kaçar diyor 😂 ama sabahları uyanamadığım için mecbur yatarak emziriyorum ☺️