Zmrtelz Merhabalar;2,5 aylık kızım meme almıyor sizlerinde yazdığı gibi uyanınca hemen veriyorum o sıra anlamıyor emiyor ama ayık olunca malesef ağlıyor.. Sarılığı ilerlemesin diye mamaya başlamıştım bu sefer de meme sorun önerileriniz var mıdır
Miyav Zmrtelz merhaba baya geç gördüm mesajınızı ama belki sonra birileri görüp faydalanır diye yaszmak istedim. Yukarda anlattığım süreç 4. Ayına kadar sürmüştü bebeğimin. Sadece uyanınca ve geceleri uykuda emiyordu. Bazen emzirebilmek için uyuttuğumu bile hatırlıyorum😢 zor günlerdi ama bitti bir noktada şükür ve bebeğimi 22. Ayına kadar emzirdim❤️ Size önerim yukarıdakiler dışında yatarak emzirmeyi deneyin. Biz öyle yendik. Kucakta da yapanlar var ayakta ama bebeğimin dikkatini çok dağıtıyordu. Belki boynunuza ya da yakanıza onun dikkatini çekecek bir şey asıp emzirirseniz o da faydalı olabilir. Çok zor bir duygu ama buna takılı kalmak da pek sağlıklı değil. Elinizden geleni yapın olmuyorsa da olmuyordur🌺 bir sebep aramayın ❤️