Miyav hayırlı günler cnm ben aynı durumu yaşadım 2 buçuk aylıkken emzirmeye yatırdım anda çıglık çıglığa başlıyordu uykulu iken hep emzirdim bıkmadım böle böle 4 olduk yavaş yavaş ayakta gezerek emmeye başladı sabırlı ol işallah geçek ben inanıyorum 2 aydı bu şekil uğraşıyorum mama vermedim versem hiç almıtcaktı çünkü kilosuna düşüş yoksa böle devam et derim geçicek gibi ama yinede sen bilirsin ☺️