selinnn-29 ah bu süt konusu😔
bende aynı dertten muzdaribim ama artık kabullendim varsa vardır yoksa yok. Günlerce ağladım çocuğuma yetemiyorum diye kendimi paraladım içmediğim yemediğim kalmadı üstüne besilik gibi oldum.
Bestlak ve galactagonun içerikler nerdeyse aynı. Ben Galactago kullandım eh işte biraz arttırdı gibi ama yine yetmedi yine yetmedi bebeğime. Saatlerce emziriyordum yok yine doymuyordu. Doktor Uzun süreler emiyorsa sütünüz azdır demişti ama kabullenmemiştim hayır benim sütüm var demiştim. Neyse solgar hala kullanıyorum bi ara kafaya o kadar takmıştım ki günde 9 tane alıyordum ama o da bi galactago etkisi kadar etki etti. Diğer söylenen yiyecekleri saymıyorum bile. Promalt tahin kuru incir dut dereotu ne söyledilerse onu aldım yedim kullandım ama yine öyle efsane bir fark olmadı. Şimdi önce emziriyorum muhakkak doymadığını anlarsam mama yapıyorum ama az yapıyorum, öyle doyuyor rahatlıyor çocuk. Kafam da rahatladı ve çok acayip sanki kafaya takmadığımdan beri sütüm azıcık arttı gibi hissediyorum. Umarım şu yukarıda yazılanlardan biri işinize yarar çok zormuş insanın yetememe hissi Allahım bol bol süt yapsın yediğinizi içtiğinizi.