8 ay 11 günlük oğlum 3.ayında gözünden tedavi olmaya başladığından beri benime birlikte uyuyo öğlen uykularıda dahil yani ayırmayı istesemde maalesef ki oğlum yalnız yatamadı tedavi sürecinde psikolojisi çok yıprandı ani korkmaları falan oldu uyku içinde o yüzden ayıramadım benimle uyuduğu sürece hiç bi sese uyanmıyo taa ki yanında beni hissedemediği ana kadar. Nasıl ayırıcam nasıl yapıcam bilmiyorum beşiği yatağım ile bitişik ama orada da yatmıyo 😐