zeyno4646 Kızım 7aylık. Biz 1 ay kadar önce odasını ayırdık çünkü ufacık sesten uyanıyordu uykusu çok bölünüyordu, o bizi değil biz onu uyandırdık hep😄Odası hemen yanımız zaten,gece kapıları açıyorum,kamerasını da takıyorum,çıt çıkarsa veya dönse kamera sesi algılıyor.O yüzden hiç problem yaşamadık hatta daha iyi oldu rahat rahat uyuyor minnoşum..Beşiği kendi odasına taşıdık o kadar😊 olumsuz herhangi bir şey yaşamadık biz☺️☺️