Badevehande Benim kızımda çok gür bir sesle Birsen ağlayarak uyanıyor 4.5 aylık emzirince sakinleşiyor sadece bende çok korktum rüya görüyor sanmıştım ama birkaç gün üst üste olunca da emin olamadım
Ruh123 Badevehande Benim kızım da aynısı. 4 ay 23 günlük zaten günlük uykusu hiç yok gece de zor uyutuyom böyle uyanması korkuttu beni
Dfne Ruh123 biz 10 aylık olduk aynen çığlıkla uyanıyoruz her gece 4 5 kere uyanıyor emip tekrar uyuyor
Mutlubiranneyim Ruh123 canım belki komşu kızının üstündeki renginden olur küpesinden olur ses tonundan olurherhanghg bişeyden korkmuştur
Melooo Ruh123 aynen benimkide öyle uyurdu çıglıkla kalkmaya başladı ve bizim 5 gündür de devam ediyor saat bası kalkıyorum
Ruh123 Melooo Ben çok korktum Allah hepimize yardım etsin. Annelik ne kadar zor ve güzel. Tüm gece uyumadım belki tekrar korkar diye