Ruh123 Merhaba arkaşlar. 4 ay 23 günlük kızım iki seferdir uykusunda çığlık atarak uyanıyo kucağıma alınca titriyo resmen acaba neden olmuş olabilir yaşayanınız varmı diye buraya yazdım. Çok korktum ne olur yaşayan varsa yazsın
Mutlubiranneyim Ruh123 benim oglum iki aylik bi gün bikaçkere öyle uyandı.ben rüya görüp korktugunu düşünüyorum yada o an ortmda bi sesten irkilmiştir ama geçiyo merak etme.
Mrs_Sunshine Ruh123 Rüya görmüş olabilir. Sancısı olabilir. Dua okuyun kucağınıza sakinleştikten sonra karnını ovalayın. Ve tek kat çorapla uyuyun belki ayağı üşümüş ve karnı ağrımış olabilir
Deletedmom409 Ruh123 Bazen az bi ses olsa bile çok korkuyorlar ondan olabilir bide atak haftası da oluyor o günlerde bizim de çok kötü geçmişti 4.Ay atağı
Ruh123 Dilekmert42 ben de ilk defa oldu iki gece üst üste oldu. Ama çığlığı öyle böyle değildi. Sağolun
Ruh123 Mutlubiranneyim İki defa üst üste olunca çok korktum. Ama yani feryat figan bir bağırış. Bir de aynı durum komşuma çıkmıştım genç kızı var kızımı aldı sevmek için kızım suskundu ama sonra bir ona baktı bir bana çok büyük bir çığlık attı komşumdan çıkana kadar çığlık çığlığaydı evimize geldik sustu
Melooo Benimkide öle 3 aylık 5 gündür gece uyuyan çocuk çığlık atarak kalkıyor anlamadım saat bası kalkıyor önceden uyurdu ben gazı var diyorum heralde
Ruh123 Mrs_Sunshine çorapsız uyutmuyorum ki. Kucağıma alınca zaten sakinledi ben de eşimde bol dua okuduk titriyordu sonra mememde uyudu
Mutlubiranneyim Ruh123 canım olur öyle şeyler.bende oğluşumda çok korkmuştum ama bida olmadı.sendede olmaz bidaha.bebişlerimiz sonuçta dünyayı tanımaya çalışıyo hoşlarına bişey gitmeyince tepki veriyolar işte.
Melooo Ruh123 aynen benimkide öyle uyurdu çıglıkla kalkmaya başladı ve bizim 5 gündür de devam ediyor saat bası kalkıyorum
Mrs_Sunshine Ruh123 Olur canım bazen öyle korkma sen. Her bebeğin en az bi kaç kere başına gelmiştir böyle şeyler anlıyorum seni 😊😊
Mutlubiranneyim Ruh123 canım belki komşu kızının üstündeki renginden olur küpesinden olur ses tonundan olurherhanghg bişeyden korkmuştur
Mrs_Sunshine Ruh123 Rica ederim evet biz anneler çok evhamlıyız ama emin olun bi kaç geceden sonra geçiyor allah yardım etsin