[silindi] ben o şekilde hamile kaldım canım normalde 50 günde bir olurdum 4 tane kistim vardı. sonra o ilaçlarla 28 güne düştü tekrardan o aralar hamile kalmıştım. dogum kontrollerimde bir kist görülmedi. geçmiş olabilir henuz adet olmadım olunca bakıcam kaç gümde olunuyo