Ben 5 yıllık evliyim bende de pco vardi ilk cocugum haberim olmadi 9 haftalıkken öğrendim. 11 haftalıkken kaybettim ardında 2 ay korundum ilaçla sonra tedavi oldum 3cu yılımda kızıma hamile kaldım ki tedaviyle yumurtalarım çatlamıyordu kızım hamd olsun doğdu.. ben kontrole gittim doktor polikistik over hala devamı ediyo dedi biz bu arada korunuyoduk..Doktor bidaha hamile kalmak istersem tedavimi olacağım diye sordum kendiliğinden kalamazsan gel tedavi edelim dedi..Bende korunmayı bıraktım 2 ay falan sonra ev taşımaydı falandı derken kızımın doğum gününden bigun sonra hamile olduğumu öğrendim yani illa tedavi değil nasip olacak bide takmayınca oluyomuş gerçekten..Rabbim hepimizin yavrularını bagislasin. Nasip olduğu vakit geliyo zaten..