Benim oğlum 4.ayı doldurdu doğduğunda sizin boncuğunkinden daha bir maviydi gözleri şimdi yeşil çimen yeşili ama yakından bakıyoum bazen ela gibi oluyor genelde dönüyorlar.Anne baba ikiside renkliolunca genelde renkli oluyor.Benim annem kayınvalidem dedim kaynım hepsi renkli gözlü ama eşimve ben kahverengi.Bizimkininde döner.Genelde bu şekilde olup dönüyorlar resim yüklwyebilseydim atıcaktım resim