Boncukomer Hira-Mina valla tam bilemiyorum ama koyu griler kahveye dönüyor diye duymuştum. Ama her bebekte değişebilir bu
Boncukomer zumramomm kayvalidemede hep tembihliyorum mavi deme dönebilir diye. Eşe dosta şimdiden reklamını yapıyor 😅🤭 bakalım hayırlısı olsun da
Boncukomer [silindi] işin komik yanıda bu ya. Ben esmerim eşim kumral ikimiz de kahverengi gözlüyüz. Dedemiz cam gibi mavi gözlü.
Mutluluk Boncukomer [url=https://hizliresim.com/qHebJl][img]https://i.hizliresim.com/qHebJl.jpg[/img][/url] Benim.oglumun doğduğunda gökyüzü mavisiydi en son böyle oldu 5 buçuk aylık
Arenn Boncukomer bize göz dr u 4. Ayda değişmeye başlar 6. Ayda ne renkse o dur dedi maviydi doğdunda 6. Ayda yeşile döndü bizim sülale hep yeşil zaten maviye şaşırmıştık 😊
Boncukomer Arenn evet biraz sabretmek lazım bu renk konusunda. Daha çok küçük. Bakalım ne olacak. Sizin bebeğinizi de Allah bağışlasın inşallah
Hunilianne Boncukomer https://imgyukle.com/i/Jm8oUv https://imgyukle.com/i/Jm30CN resimde düzeltilmiş 10 günlük resimde düzeltilmiş 3 aylık. Benim gözlerim mavi. Griydi lacivert oldu koyu mavi derken bu şekilde ilerliyor. O yüzden bekleyelim :)
Boncukomer Hunilianne doğduğunda çok koyu bi renkmiş gittikçe açılmış. Maşallah çok güzel gözleri var evladınızın. Rabbim bağışlasın. Bakalım bizimki nasıl olacak. Bizimki de ilk fotoya benziyor ama bilemiyorum bakalım ne olacak.
MU-MU Boncukomer [url=https://hizliresim.com/ggzzux][img]https://i.hizliresim.com/ggzzux.jpg[/img][/url] bizimkide böyle 😊
Gdkcc https://hizliresim.com/s/upload-success Bizde merak içindeyiz eşimle ben kahve rengiyiz ama oğlum 3,5 aylık mavi 🥶