Yani benim anlamadığım şu kim televizyon izleyerek kötü anne olabilir ki acaba bu kötü anne deyimi nedir ya???? Benim kızım 10 aylık oyuncaklar desen zaten ilgilenmiyor. Kartları var gün içinde çoğu kez hep onları anlatıyorum ona şarkılarla değişik şekillerle kitapları var aynı şekilde onlarla,aktivite yapmak istiyorum ama bir türlü değişik şeyler yapmaya fırsatım olmadı ben gün içinde kendim için açmam müzik bile dinlemem bakmasın diye ama yeri geliyor mecbur açıyorum çünkü çocuk sıkılıyor ben bile sıkılıyorum yani eğitici videolar açıyorum oyun oynuyor o öyle keyifli gibi olunca benim hoşuma gidiyor. He ben çocuğu alıp televizyonun karşısına dikmiyorum belli bir zaman sonra AA elektrikler gitmiş tüh diyorum kapatıyorum. Yemek yerken onla konuşup birşey anlatırken kesinlikle kapatıyorum bana dikkatini vermiyor çünkü. Evlerinde televizyon olmayanlar vardır onlar için okey,ama olanlar var ne olacak bu çocuklar elbet büyüyecek ben televizyona karlı değilim düzgün şeyler açıldıktan sonra,sen çocuğunun eline telefonla tableti verirsen işte sen o zaman iyi bir ebeveyn olmazsın. Bu ne oluyor uff aman al susta yeterki bende rahat edeyim yada bir yere gittin mi az ver eline de ne konuştuğumuzu anlayalım böylesi o kadar çok var ki işte bunlar kötü anne! Biz birer put yetiştirmiyicez elimizden geldiğince eğitimlerini tabikide güzel yapmamız lazım ahlaklı edepli bilgili şeyler televizyondan da çoğu öğreneceği şey var o yüzden gayet normal birşey ama 4 4,5 aylık altı ve az üstü bebek içinde bence gerekli değil o zaten o zaman o kadar aktif olmadığı için daha sakince şeylerle gün geçirilir