Hazal89 maksat elinden alamamak değil , zihinsel gelişiminin düzgün olabilmesi için , zamanında doğru becerileri yapabilmesi 24 ay izletmemek gerekiyor, ömrü boyunca uzak kalsın denmiyor..illaki tv ve elektronikle tanışacak ama 2 yalından sonra tanışması daha iyi..