Biz de yaşadık aynı şeyi. Önce eşim hasta oldu o tam iyileşmişken kızım ve bana bulaştırdı kızım da düşmeyen ateş vardı ben yorgunluktan kafamı kaldıramıyordum bütün kemiklerim ağrıyordu. 1 haftada atlattık ama o günden bu yana eşim kızım ve ben de geçmeyen ara ara tekrarlayan balgamlı bi öksürük var. Corona olmasa da bi çeşidini geçirdiğimizi düşünüyorum. 33 yaşındayım daha önce böyle bi grip geçirdiğimi hatırlamıyorum değişik bi hastalıktı.