Eymeniim 27 ocakta 2 aylık bebeğimi hastaneye yatırdık bronşiolit teşhisiyle. O dönemde ben de çok hasta oldum. Normalde çocukluğumda bile ateşim olamazken ateşlendim, kuru öksürük nedir bilmezken hunharca kuru kuru öksürdüm. 9 aylık hamilelikte 1 kere bile midem bulanmazken bulantıdan mahvoldum. Oğlum hasta yatağında yattı ben kanepede. Ben ogluma bakacakken anneannesiyle babaannesi bize baktı. 3. Gün anneannemiz hastalandı, 4. Gün babaannemiz. Nerdeyse 15 gün iyilesemediler. Açıkçası ben de bu hastalığı geçirip atlattığımı düşünüyorum.