bahar-gunes Tortilla_ o zmn doymuyor canim olsun mamada ver devamlı emzir kısa süre sonra mamaya gerek kalmaz inan bna inşallah boool bool sütun olur 🤗
Sekeremine Bugün 1 aylık olduk. Gögüslerim hiç sizlamadı bazen sert bazen çok yumuşak oluyo. Sıktığımda sütüm geliyo. Bebegimi emziriyorum ve göğsümde uyuyo ama nasil? Neredeyse bi kac defa 1 saate yakin göğsümde kalıyo 2 3saatte bi mutlaka alip emziriyorum çok kücük olduklari icin arkadasin dedigi gibi dinlenerk emiyolar yoruluyolar emmeyi birakinca hemen bitti sanip bırakma biraz bekle cenesine dokun yanagina dokun uyanip emmeye devam edecektir. Bi proftanda dinlemistim yenidoğanlarda özellikle bebegin dinlenmesini bekleyin saglikli emzirme en az yarim saat en fazla 1 saate kadar uzar diye. Kendinizi doymuyo diye üzmeyin tekrar araniyosa alin yeniden emzirin emdikce cogalacak sutunuz. Bende yumusak diye sutum yok gelmiyo saniyodum kayinvalidem kizdi sütün gelmese bu kadar emmez seni kotu dusunme kesilirsin diye. Suan 1 aylik ve uyumaya firsat buldugumda gogsüm akiyo bayagi sağmaya baslayacagim bende. Ayrica gece bi kere mama vererek destekleyebilirsiniz her mama alan bebek meme reddi yapmiyo korkuyosanizda kasikla sırıngayla verin bence. Kendinizi üzmeyin❣❣
Zeynepikram Tortilla_ bir gün hiç mama verme istersen sadece emzir dediğim gibi yap ve emzirme saatini uzun tut bak yine aynı mı aynı değilse mamayı azalt anne sütü daha önemli sonuçta
Deletedmom336 Tortilla_ sutu cok olup emzirenler az olma ihtimalini asla kabullenmezler emzirdikce gelir der dururlar bole bole yogun bakima alinmis bebekler bile var sen zaten her yolu deniyosundur ac olup olmadigini anliyosundur mutlaka denemissindir ole emzirip uyutmayi tekrar uyutmayi mama verme asmasina gelinmisse yapacak bisey kalmiyor burda mama verdigin icin kendini kotu hissetme diye yaziyorum yoksa tabikide anne sutu onemli sen arttirmaya calis elinden geleni yap ama bu arada ac kalmasin kuzu sonra ona daha cok uzuluyor insan
Kum-Lin Tortilla_ sen ne kadar stres yaparsan o kadar kötü senin için anlıyorum seni ama iyi düşünmeye çalış o zaten daha küçük olduğu içinde mideside küçüktür doyuyordur sıkmayın canınızı sütünüz bu yüzden az gelebilir
Zeynepvefam Tortilla_ merhaba hayırlı uğurlu olsun, bende 2 ay önce doğum yaptım bende ilk zamanlar meme+mama takviyesi yaptım Arada da doymadığını hissedersem 30mmlik biberonla mama veriyorum. Çok şükür ki sağlığı falan yerinde bunun İçin kendine yıpratma etrafından gelecek olan sözlere de kulağını kapat duyma derim… sütün gelmiyor olabilir yetmiyor olabilir ama bu dünyanın sonu değil sakin olaki moralini bozma sütünü de etkiler güzel anne🥰 mama vermek kötü bişey değil🥰🥰
Denizdemirr Youtube dan süt masajı aç izle canım her emzirmeden önce onu yap artı olarak yediklerin şeyler süt yapıcı şeyler olmasına dikkat et ve günlük 2-2,5 lt su iç kesinlikle sütüne güven ne kadar emzirirsen o kadar çok gelir sütün bol sütlü günler 💗
E_Defne Tortilla_ canım gögsn asırı doldugunda hafif bi sızlama olur sonra gecer öyle ucu yara olmadkca sızlayan ggs görmedim