Kızlar 9 gün önce doğum yaptım. 3 gün sütüm gelmedi. Sütüm 3.günün sonunda geldi. Ama benim göğsüm sızlamıyor sütüm yeterli mi yetersiz mi anlamıyorum. Sütü gelenin göğsü sızlarmış bende yook. Elimle sıktım mı geliyor süt ama çocuk emdiginde tam doymuyor galiba. Offf anlatamiyorum da moralim o kadar bozuk ki yüreğim kor gibi. Lohusalık psikolojisi sanırım