Deniz34 Her emzirme sonrası omzuna alıp sırtına pat pat ses duyacsk şekilde vurmalısın.Ağızdan mideden gazı çıkmazsa bağırsaklara iner.Aşağıdan osurması daha zor olur.Ayaklarını sıcak tut.
Benim bebeğim 1 ay 4 günlük oğlum ve kolik. Kolik masajı var onu youtubedan bak ve uygula.
Kundak gaz almaz, salak salak konuşmasınlar.
Bebeğin katılarak ağlaması iyi bir şey değil, yazıktır. Göbek deliği fıtık yapar kasıklarını zorlar.
Her akşam sancısı oğlumun 7 de başlar.
Sabah 6, öğlen 12, akşam 6, gece 12 olmak üzere 8damla gaz damlasını veriyorum emzirme öncesi.Düzeni hiç şaşmaz.
Her emzirme sonrası pat pat gazını çıkarttıktan sonra kolik masajı yapıyorum.
Ardından dizlerini Karnına çekme hareketini yaptırıyorum yavaş yavaş 100 tane, 20 tane yapıp 2dk pat pat sırtına. 20dk diz karna, sonra 2dk sırta pat pat.
Bunları bana doktorlar öğretti. Evet hala sancısı var ama katılarak ağlamıyor ve zart zart ossuruyor.
Bir de acı elma yağı ile ayaklara masaj yapmak iyi geliyormuş, burdan bir anne söyledi.Eşim bugün alacak.
Arkadaşım ve doktor da kiraz çekirdekli patik önerdiler, birazdan da onu alıcam şuan hastNede kontroldeyiz.
Gazı çıkarttırmak zorundasın.Bebek senin bebeğin. 9 ay sen taşıdın ve bir ömür sen büyütcen bakcsn ona. Anası sensin, fikir almak başka bir şey.Müdahale ettirme.