Deniz34
Deniz34 infantil kolik duydunuz mu? Koligin üstü. Arkadasimin kizi oleydi anlattiklarinizi ona benzettim. Allah yardimciniz olsun zor ve sabir gerektiren bir surec kizim 3.5 aylik biz de 20 gunluktu basladi 2.5 aylikken bitti gazi ama biz de acillere tasindik uykusuz kaldik sicak banyo bogaia rezene anason ne ararsaniz careler aradik ama ne yazikki tek caresi sabir.. bagirsaklari buyuyor o sancilar hep olacak gazini cikarirsaniz da olacak. Hareketlenmeye baslayinca kendiliginden gececek. 3. Ay da rahatlamis olacaksiniz insallah. Ama infantil koligi bir okuyun derim. Sevgiler