Merveymn eşimin adı oğlumuz olsaydı adını kıvanç koyacaktık babasının adını♥️ Daha görmeden sevdim kıvanç bebeği😍 benim kızım inşallah bir ay sonra yaşına girecek bizde menenjit aşının a ve b grubunun ikişer dozunu aldık ikisinin de son dozu bir yaşından sonra fakat salgından dolayı hastaneye gidip nasıl yaptıracağız bilmiyorum. 5 aylıkken hareketlenmeler artıyor. Dönüyorlar kucakta olmak istekleri artıyor. Çok fazla ilgi istiyorlar, gezmek istiyorlar bizim ki öyleydi. İnşallah sağlıkla büyüsün Kıvanç🙏🏻