Naçizane tavsiyem ilk meyve ile denemeye başlamayın. İlk meyve ile başlarsanız sebzeyi almayabilir,tadsız tuzsuz gelir çünkü. Yoğurdun tadı ilk başta hoşuna gitmeyebilir sakın tadlandırmayın iki üç gün bekleyin tekrar verin böyle böyle alıştırın. Bir de 3 gün kuralına uymaya çalışın,neye alerjisini olduğunu ya da olmadığını anlayabilmek açısında, sevgiler 🌸