Gurbetozkan Bende aynı durumdan muzdaribim ne denediysem işe yaramadı, sağlık ocağına gittim krem verdi yine aynı git gide daha kötü oluyor bende napcağımı bilmiyorum
[silindi] papatya-annesi canım o acı ilerliyor kremler vs ise yaramıyor benimde öyle oldu sana tavsiyem gümüş kapak al bide garmastan pomat ikisini de kullan yoksa geçmiyor
DrkcBusraAlya papatya-annesi 10 çektim çok kötü ağrısı kesinlikle göğüs kalkanı kullanın tahin yağı da iyi gelir
Hivdamm papatya-annesi göğüs ucuna kola kapaklarını tak nemlı tutar elbısenizede yapışmaz evde varsa hemen takabılırsınıZ
Aselinannesii6 papatya-annesi ayva çekirdeği jeli çok faydalı netten bak tarifine bende çok taze anneyim ilk hafta mahvolmuştum hep ağlıyordum bu jel çok iyi geldi her emzirmeden sonra sür
Zeynepgungor papatya-annesi benimkiler bitti çok şükür. Simdi zevkle emziriyorum. Bebeğim uyanıcak emzirmek zorunda kalıcam diye korkuyordum ben. Benim meme ucum yarılmıştı 2 parça olmuştu onu bile geçirdi