Kizlar bende sezeryan oldum dr um krem tabsiye etti adini hatrlamiorm ogun bakmistim 130 tl civari ucreti. Dogum yapmis kactane arkdsma sorduysam hepsinden ayni cvbi aldim sunu dediler, dikis izinin kalip kalmamasi tamamen doktor odakli doktor guzel dikis atiyorsa iz kalmiyor atmiyoraa istedigin kremi kullan yinede iz gecmiyor. Benim icin iznin kalip kalmamasi onemli degil kremi almayi dusunmedim zatn sizede fikir amacli solemek istedm :)