iyikianneyim61 3 ay once dogum yaptim ameliyat izim hala kirmizi ve büyüklüğüde ayni küçülme hic yok doktorum zamanla küçülecek demisti sizlerde durum nasil nezaman sonra küçülüp kirmiziligi gidiyor acaba
Gdogru iyikianneyim61 benim de yapıştırma tek bir çizgi var sadece ne kızarıklık kaldı ne şişlik. Bepanten anti scar jel varmış doktorum söylemişti de ben 100 lira ona vermek istemedim izi de kalıversin dedim
Ballii iyikianneyim61 Göbüşümde ki çatlaklardan ameliyat izine sıra gelmiyor ki çatlaklar daha kötü dikkat cekiyor😂
iremceren iyikianneyim61 merhaba doktorum bana 15. Günden sonra dermatix krem kullan demişti kullanıyorum kızarıklık ve iz biraz biraz azalıyo zamanla
Srnygtkarabnr iyikianneyim61 6 ay oldu tam hala aynı bi değişme yok canım küçülüyo ama oo aman aman bak gitti küçüldü yok yani kilo veriyosun diye küçülüyo sadece birazcık
Miracasel Benim ki yapışma daha 26 gün oldu bana belli belirsiz ameliyat izim.. Ama belli belirsiz olsa ne olacak ikiz bebek göbeği karnım çatlak patlak😀 ameliyat izleri için bi krem varmış izleri geçiriyormuş onu kullanacam inşallah gecer
iyikianneyim61 Miracasel benimkide yapisma :) ama kirmizi evet oyle bi krem varmış gidipte alamadim o ilaci 3 ay sonra kullanmaya baslasam faydasi olurmuki acaba:)
Minikfasulyemmetehan iyikianneyim61 bende 6 ay önce dogum yaptım ilk zamanlar hiç dokunmuyordum ama sonradan kese yaptım ve ordaki ölü deriler siyah siyah döküldü şuan hiç yok gibi size tavsiyem biraz daha zaman geçsin kese yapın
CanselCoban iyikianneyim61 bende de aynı durum ama bence ilerde gecer diye düşünüyorum daha 3 ay olmuş sonuca ki birde kolay degıl ufak bir fizik de degıl ki hemen gecsin bence Bi 5 6 ay daha sonra gecer diye düşüyorum cünkü zaman zaman hala içi sızlıyor bu da daha iyileşme asamasında oldugugu gösteryo