Melegimsin bence gidin en azından siz gidin derim yasımız kaç bilmiyorum korkutmak gibi olmasın ama bazen genler hiç belirti vermedenatlatabiliyorlarmiş birsey olmasa bile tasıyıcı olabilirsiniz ve farkında olmadan bende belirti yok hasta degılım diyerek diğer insanlara ve sevdiklerinize bılastırabilirsiniz en azından testınızın sonucuna göre daha bilinçli hareket edebilirsiniz