Ela41 Ceyylin aslında 1 yasında olmadı gerekıyo ama devlet goc alan bır ülke oldugumuz için aşıyı 9 aya cektı kızamık
Ceyylin Ela41 hımm biz kızamık aşısını 1 yaşında olduk yeni olduk 3 aşı birden oldu 9. Ayda olan ek kızamık dıye duydum 1 yasta tekrar kızamık var sanırım
Eylullmomss Hemşire ücretli olarak eve gelmiyo mu ya gitmek istemiyorum taktığı eldiven yeni olmalı başka hastada mikrop varsa nolucak
Deletedmom346 Ay aşımız vardı hemşiremle irtibata geçtim arabanızda yapayım aşıyı hiç indirmeyin dedi sağolsun aracımıza geldi annesi aç bacağını dedi açtım iğneyi yaptı bu kadar. Yalnız eldiven takmıyordu ben takmıştım bana da sürekli eldiven takma elini yıka eldiven daha tehlikeli dedi. İrtibata geçin ve bence teklif edin arabayı