mystery34 ben az önce sağlık ocağından geldim. 9.ay aşısı için. Malesef hala çok kalabalık heryer bide erkenden gitmeme rağmen. Açıkcası şok oldum. Niye gelir millet bu durumda aklım almıyor. Eldiven taktım cebime kolonya dezenfektan aldım oğlumu hemen soyundurabileceğim şekilde giydirdim girişteki odalardan birinde battaniyesini serip yaptırdım ve hemen kucağıma aldım boy kilo ölçümü yaptırmadım söyledim onları gerek yok şuan. Sonra çocuğu arabya koyup eldivenleri çıkarıp attım dışarıda ve dezenfekte ettim. Çocuğu arabanın içinde soyundurdum başka temiz bi battaniyeye sardım eve getirdim. Ve üstümüzü başımızı anında makinaya atıp çalıştırdım oğlumun her yerini yıkadım güzelce banyo yaptıramadığm için. Ayrıca burnunu temizledim serum fizyolojik ile neticede tuzlu su. Bende yıkandım bu kadar 🤷🏼♀️