Ah ben ne cektim o gogus mantarindan. Kizim biberon tutmuyordu aglayarak emziriyordum acidan.sonra sulu yara oldu surekli yapisiyordu kiyafete emzirme sutyenine cok cektim sonra cildiyeye gittim 2 krem verdide gecti. Bende cok post acmistim bununla ilgili onlardan birinde kremlerin adini vermistim. Simdi hatirlamiyorum. Suan isteyim 2 dakka bakayim diye girdim ilk musait zamanimda gecmise bakar bulur yazarim ismini. Cok gecmis olsun ♥️