EminosemreLiya1 Ben maalesef rotavirüsten bihaberdim kızım rotavirüs olana kadar. Ateş çıkaran, huzursuzluk ve halsizlik veren, günde 6-8 kez cıvık kaka yapmasına ve kilo vermesine sebebiyet veren bir illet diyeyim.. Yine şükür on günde atlattık. Bilseydim muhakkak aşısını yaptırırdım. Aşıya rağmen 0-5 yaş arası yine bir kere oluyormuş gerçi doktorumuz öyle söylemişti ama aşılı olsa belki daha hafif geçirirdi bilmiyorum. Sizin bebişlerden uzak olsun inşallah🙏