EminosemreLiya1 tam 3 aylikken yaptirdik. 17 martti. Ozel bir hastaneye gidiyoruz, kalabalik olmuyor. Bir yere dokunmamaya calistik, eve geldik bastan asagi yikandik, kiyafetlerimizi degistirdik. Bir arkdasimin kizinda rota virusu cikti, kiz alttan ustten cikarmis, mahvolmus hem arkadasim.hem cocuk. Annesi dedi; “sanki dogdugundan beri emdigi tum sutleri cikarir gibi kustu, oldum oldum dirildim”. Allah cocuklarimizi korusun