Ferhanikra Akgul evet heryerde 4 aylıkken bebeğin 1.5 2 saaat ayakta durması gerek diyolar ama şöyle normal toplam 24 saate değil mesela uyudu uyandı ya o uyandıktan 1.5 2 saat durması gerekiyormuş
Akgul Ferhanikra o zman benim ki normal buna sevindim insan acemi olunca tedirgin oluyor gece çok güzel uyuyo gündüz en fazla 1.5 2 saat kalabiliyor sonra iki saat uyuyo
zumramomm Mergulce kansizliktan canım.bir ara benim kızımda öyle sürekli uyurdu kanı baya düşük çıktı netten bakarsaniz orda da yazar