Arkadaşlar merhaba öncelikle söylemek istiyorum lütfen ne güzel İşte uyusun bırak biz uyusun diye bakıyoruz diyen anneleri anlıyorum ancak herşeyin azı kadar çoğu da zarar diyerek böyle yazmamanızı rica ediyor konuya geçiyorum.
6,5 aylık bebeğim var genel olarak uykusu hep düzenli ve iyidir ancak son birkaç gündür 13 saat gece uyuyor ,2 şer saatten 2 uykuda gündüz toplamda 17 saat yapıyor.6 ayda normal bebek uykusu 12-14 saat arası olmalı yazıyor birçok yerde.sizce neden çok uyuyor olabilir?dr a da gidemiyoruz.