1 ay da iyileşti iki kat yapılmıştı soldan 2. Derece episyotomi yapıldı ama kanamam 40 in başlarında vardı azaldı tam bitti derken 40 günün sonlarında tekrar başladı sonra bitti sandım en az xir ay geçer diye ama yine adetim bir türlü temizlenemdm tabi bende mıyom var kanamamın en büyük etkisi ama tabi kabızlıkta onun da kanaması cabası 😥 2 buçuk olduk hala geçmedi