Benimde bebegim kanalda kaldi kakasini yedi akciger enfeksiyonu oldu 8gun kaldi kuvezde tabi ben git gel git gel hastaneye dikislerim patladi vajinadan kaka gelmeye basladi cerraha ameliyat oldum iki saat surdu hala iylesmeyi bekliyorum.batikonu ihmal etmeyin dikisler enfeksiyon kaparsa iylesmez allah korusun.gazli beze sprey batikon sıkıp yaraya tampon yapin