sevcan Deletedmom_297 yok makasla kestgnz ıcın çiziyodur benm dedgm makas mınıcık tam bole tırnak görülüyo heryerde var wee hemde 10 tl falan cokta uygun kullanıslı rahat edersnız..
Deletedmom_297 sevcan tamam anladım normal bizim kestiğimiz tırnak makas şeklinde wee markalı diyorsunuz tamam hemen dışarı çıktığımda alıyım
Aselikra [bilinmeyen] bende zorlamamaya calisiyorm. Dediginiz gibi aglamasi yok 1 2 fırt cekip birakiyor sadece istemiyor cok acikirsa biraz daha uzun emiyor. Bizimkide gecer insallah
Sevda6767 Bizimki de 4 aylık olmak üzere. Eli sürekli ağzında salyamiz çok maşallah sürekli eli kolu hareketli. Sesler çıkarmayı tükürük çıkarmayı çok seviyor. Çok fazla gülmüyor sabahları uyandığında keyfi çok yerinde oluyo bol bol gülüyor onun dışında kızım asık suratlı :) eline koyduğum şeyleri ağzına götürüyor ama uzattığım şeyleri almıyor kafasını bacaklarını havaya dikiyo sürekli kalkmak istercesine. Hâlâ dönme ile ilgili bir çabamız yok :)