Deletedmom_297 bizde bugün 4 aylik olduk
Uykuları düzenlidir zaten 2. Oglum bu ilk sene bebeklerimin
Aynen corap giydiriyom hem eli sicak olsun hem de yüzünü çizmesin diye yinede ciziyo
Bizde 3.5 aylik cikardi diş bunda hala cikmadi ama belirtirler var diş etleri şişti agzi felaket yaniyo makatina kdr hararet yapiyo salya dolu göğüs uclarimi mahvetti zaten yine isirmaktan
Bu hafta bi puuuppu tükürük çıkardi birde öyle sesli ki emmek istediği zaman onu yapıyor anladim 😊
Bir de minik çigliklar atiyor
Kendi kendine baya konusuyo bir derdi oldugunda
Normalde kendi kendine uyur ama agzi yandığında uyuyamiyo geceleri salllayrak uyuruyorum o zaman
Artik anne babayi ayird ediyormuss babaya cok düşkün bu da abisi gibi 😏
Çok sevimli hep güler herkese güler benim oglum en ufak bir sevgiye sıcacık tepki veriyo
2.5 aydan beri oturuyo ama ben genelde gazini çıkarmak için oturtuyorum çevreye bilincli bakiyor öyle merakla kafayı oraya buraya çeviriyo ki gormelisiniz 😘
Havaya atınca kikirdamasi var az kikir kikir gulcegi zamanları merakla bekliyorum 😉🤗