Ahsncrpn bebeğimin 3 ay çok fena gazı oluyordu. Doktorumuzu değiştirince 3. Ayda biogia ile sab ı verdi. Gerçekten çok işe yatadı. Biogia zaten probiyotik bi sıkıntısı yok. Antibiyotik kullanmıştık geçenlerde sindirsin diye yine vermişti doktorumuz. Bebeiğim 11 aylık