Ahsncrpn Nasıl sizce bana hastanede alle viando vermislerdi ama ise yaradığını düşünmüyorum kendini sıkıyor sürekli kızım biogaia çok duydum mamayla beslendiği için onu almayı düşünüyorum
Derin17 Ahsncrpn 5 aydır kullanıyoruz kolik bir bebekti şuan çok iyi şükür, üstelik probiyotik zaten bağırsakları düzenliyor ama en az 3 ay kullanın denilmişti bize bu etkisinin oluşması için baktım işe yarıyor gaz içinde devam ediyorm, tavsiye ederim
Ahsncrpn xfundaaa aynen bi tanıdığımda iyi geldi demisti sorayım kullananlara dedim kaç aylık bebeğiniz
xfundaaa Ahsncrpn şuan 8 aylik 3 bucuk aylik 4 aylıkken gaz sorunum bitti kalmadi özellıkle rezene cayi veriyordum ben hem uyku yapiyordu hemde gazda sknti yapmiyordi
ElifAhmet11 Bende kullandım Iyi geliyor gazını felan çok kolay yapiyo ama bi yerde bağımlılık yaptığını duydum aslı varmı bilmiyorum sadece 1 sise kullandım küçük bi şişe zaten bir daha almadım
Ahsncrpn xfundaaa rezene için bebeklere verildiğinde alerji yapabilir yazıyordu vermek istemedim o yüzden
xfundaaa Ahsncrpn he anne icerde sutu ne geçer öyle yap ozmn canim ben bi cat kasigi da olsa verirdim ama snra 4 5 kaşık içmeye başladı
TgbasultAn Ahsncrpn biogaiya ilac değil zaten bagırsaklarımızda bulunan yararlı bakterilerden var biogaiya da. Yani ilac veya yan etki olacak bi durum yok kullanın derim ben kullanıyorum iyi gelıyor. Bagırsakları calıstırıyor amacı o. Asırı gazlıysa extra gaz damlsı almanız lazım
Ahsncrpn TgbasultAn bana şişenin fotosunu atabilir misiniz acaba ? Alle viando da var ikisini birlikte kullanırım
TgbasultAn Ahsncrpn https://www.google.com.tr/search?q=biogaia&client=safari&hl=tr-tr&prmd=sinv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiD9fWonr3oAhWXQhUIHTarAREQ_AUoAnoECBYQAg&biw=375&bih=553#imgrc=hSIXWTd4G-u_6M ben yatmadan bi iki saat önce verıyor m
minesz21 Ahsncrpn merhaba canım bebeğim 3 ay 7 günlük ben kullandım 2 şişe çok memnun kaldım bizimkine çok iyi geldi zaten çok gazlı bi bebek değil ama yinede onu verdiğim zaman daha rahat etti günde 1 kere 5 damla veriyodum genelde akşam 9 10 gibi huysuzlanmaya başlıyodu onun için 6 7 gibi veriyodum damlayı rahat yapıyodu gazını şimdi sab simplex aldım ondan da çok memnunum 🥰
Emin_e Ahsncrpn bagirsak duzenleyici olsugu icin yaninda gaz icin de kullanmak gerekiyor ve hergun ayni saatte 5 damla vermek gerekiyor yoksa işe yaramıyor