32Merveserin32 Esranc hıc iyi bir damla deil icinde zehir maddesı var e 211 arastırın ltfn bende kulanıordm duydukdn snra attım dıkkat edelm
Elifebrar Esranc benim bebeğim kolik derecesindeydi kullanmadığım damla vs kalmadı nurse harweys şurupla yendik bunu sanada onu tavsiye ederim çok iyi geliyor