DamlaGoktug Benim kızım da evdeki ilk gecesinde 2 defa kanlı cis yapmıştı. Eşimle çok korktum gece 4te aldık hastaneye götürdük. Kız bebekler annenin hormunundan etkilendikleri için normal bir durum dediler. Kusmasi da normal doymuş ki fazlalığını çıkarıyor