Bayby12 DamlaGoktug kanlı çiş kanlı kaka süt ve süt ürünlerine alerjisi olabilir devam ederse doktora götürün bence tahlil yaptirin
Ftmsnny DamlaGoktug bezinde somon rengi gibi bir renk gördüyseniz o kan değil. İlk birkaç gün oluyor. Birde şeffaf sümük gibi şeylerde oluyor. Ama çişini yaparken kan işediğini fark ettiyseniz doktora götürün.
03saliha06 DamlaGoktug canım ilk bizde yaşadık o durumu doktora götürdük zaten sarılık durumu vardı emmiyordu yani yeterli beslenemediği icin olduğunu söyledi doktor bol bol emzir devam ederse yani emzirdiğin halde yapıyorsa doktora götür
NarTanesi Korkulacak bi durum yok ikisi de çok normal kanlı çiş değil o kalsiyum kristalleri hatta rengi kan kırmızısı değil de pembemsi turuncumsu bi renk demi? Doğumdan 1 hafta sonra kendiliğinden geçer.... kesik süt de çok normal ama kusunca ağzının içini güzelce temizle
Azraninnnannnesi DamlaGoktug kanlı çiş Benim kızım da da oldu az az taze kan gibiydi direk doktoru aradm kız bebekler de normal olduğunu söyledi zaten 3-4 bez değiştirdikten sonra kalmadı bebeğiniz kızsa normal. Kusması için de reflü yatağı tavsiye edebilirim.
ygmr DamlaGoktug kanli kaka cisde sute alrrji oluo canim seninde yememen gerekioyor acil doktora danis
arastiran_anne İyi beslenemeyen bebeklerde ürat kristalleri idrara pembemsi bir renk verebilir.Sütünüzün yeterli olduğundan emin olun yeterli değilse mama takviyesi yapın. ikinci olarak kız bebeklerde anneden geçen hormonların etkisi ile ilk günlerde kanlı vajinal akıntı olabilir telaş edecek birşey yok normal olarak kabul edilir. peynirimsi kusma ise sindirilmiş sütün fazlasını çıkarmasıdır normaldir. ilk günler için önemli olan iki şey beslenme ve sarılıktır.bu açıdan bebeğinizi yakın takip edin kontrollere mutlaka gidin.
Srht DamlaGoktug merhaba hayırlı olsun bebeğin. Benim kızımda 4. Günde 3 damla kan vardı bezinde doktora sorduk kız bebeklerde annenin hormon fazlalığından dedi. Bir aydan sınra olursa yada fazla miktarda olursa getirin dedi! Ama yinede doktora danışmanda fayda var ilk haftayı tamamlamadan vardır bir kontrolün gittiğinde sor bence.
Srht DamlaGoktug bu arada annenin hormon fazlalığı kız bebeklerde görülen birşey adet görüyormuş! Erkek annelerini yanıltmasın cevabım
Elisa_alay DamlaGoktug kanlı çiş için doktoruna danışmalısınız, peynir gibi kusma da anne sütü verıyosan cok normal sütün posasını çıkarıyor ❤️
Yayla78 DamlaGoktug Kan çoğunlukla kız bebeklerde olur ama erkek bebeklerde de normal sütten bebeğe geçen hormonlardan oluyormuş bir iki defa görmen mümkün
DamlaGoktug Bebeğim kız 2 damla pembemsi di çok değildi yarın gidicem sorucam yine doktor a. Teşekkür ederim hepinize.
Baby DamlaGoktug çiş kanlı mı yoksa kristalli mi ?Bazen kullandığınız bez oksitleniyor veya bebeğin yetersiz beslenmesinden dolayı bezde turuncumda lekeler oluyor. 2.o şekilde kusması normal,Emzirdikten sonra hemen kaldırmayın eğimli bir zeminde yatırın
DamlaGoktug Baby pembemsi di tam kan rengi değildi geceden beri bir daha yapmadı o şekilde, kusmasıda sanırım hemen kaldırdığım için oldu biraz dinlenip öyle kaldırıcam artık teşekkür ederim.
tuzvelimon Bol bol emzirin sıvı yetersizliği var demek ki. Sarılık olmaması içibçn bol sıvı tüketmeli meme ya da mama gibi. Peynirimsi kusma da normal fışkırır tarzda değilse. Siz yine de yemekten hemen sonra sırt üstü yatırmayın gazını çıkartıp biraz dik tutun